Kutak za vozače

Šta mora da zna vozač Niš-ekspresa
- izvod iz kodeksa poslovnog ponašanja Niš-ekspresa -

1. Niš-ekspres postoji zbog putnika, a ne putnici zbog Niš-ekspresa.
2. Bezbedna vožnja je osnovni zadatak vozača Niš-ekspresa.
3. U susretu sa putnicima vozač je reprezent cele firme.
4. Prilikom obraćanja putnicima vozač ne koristi ,,Ti”.
5. Za susret sa putnikom vozač mora da se "naoruža" tačnim informacijama i osmehom.
6. Reči Izvolite, Izvinite, Hvala, Prijatno, nemaju lance, ali vezuju putnika za Niš-ekspres jače od lanaca.
7. Vozač ne prevaspitava putnike, već se ponaša u okvirima propisanih ovlašćenja.
8. Jasni, razgovetni i smireni odgovori na pitanja putnika su radna obaveza vozača.
9. Vozačima je zabranjena upotreba alkohola i drugih stimulativnih sredstava.
10.Tokom vožnje zabranjena je upotreba mobilnih telefona i pušenje.


Šta putnici očekuju od vozača

1. Putnik očekuje da bude bezbedno prevežen do cilja.
2. Putnik očekuje ljubaznog i predusretljivog vozača.
3. Putnik očekuje čisto i udobno vozilo.


Neralna očekivanja putnika

1. Nerealno je očekivati da vozač zaustavlja autobus mimo propisanih stanica jer time narušava bezbednost ukupnog saobraćaja.
2. Nerealno je očekivati da vozač odstupa od propisanog reda vožnje zbog ličnih zahteva putnika.
3. Nerealno je očekivati da vozač putniku ne naplati prtljag.
4. Nerealno je očekivati da vozač toleriše bahato ponašanje putnika (uništavanje autobusa).